Waarom vindt Recuva mijn telefoon en tablet niet?

Ik wil met Recuva bestanden terughalen die ik gewist heb van mijn telefoon en mijn tablet. Wanneer ik die verbindt met mijn computer en dan in Recuva de locatie wil selecteren van waar ik bestanden wil terughalen, staan mijn telefoon of tablet er niet bij.

2 jaar geleden
in: Software
1.6K
ronron1212
2 jaar geleden
Je moet het installeren op het betreffende apparaat.
LeonardN
2 jaar geleden
Omdat je telefoon en/of tablet in Windows geen schijfletter krijgen. https://community.ccleaner.com/topic/44256-windows-phone-not-displayed-on-recuva/

Antwoorden (1)

Je kunt in recuva alleen fysieke datadragers benaderen, dus de SD kaart van de telefoon als USB drive, maar niet het apparaat zelf via Wifi. Overigens zou ik recuva als software mijden als de pest en voor iets gaan wat wél werkt zoals EaseUS recovery, en als de data niet belangrijk genoeg is om ervoor te betalen dan de gratis Testdisk/Photorec