Is het mogelijk om OneDrive te laten stoppen met synchroniseren zonder deze mappen te verwijderen?

Ik maak gebruik van OneDrive voor school. Ik maak namelijk veel gebruik van Office op 2 apparaten, mijn laptop en mijn desktop. Omdat ik ook game op mijn desktop staan er veel autosave files van games op. Sommige games syncen dit onder documenten. Het probleem hiermee was dat mijn OneDrive ook synced met documenten. Hierdoor is mijn hele OneDrive in enkele weken tijd volgegooid met autosaves van games. Ik wil dit er helemaal niet in hebben staan maar voor zover ik weet verwijderd OneDrive een hele map van je computer als je stopt met het syncen van deze map.

2 jaar geleden
in: Software
3.8K

Antwoorden (1)

Na stoppen van synchronisatie van de betreffende map blijven lokaal beschikbare bestanden op de computer staan.
Microsoft: “Als u eenmaal bent gestopt met het synchroniseren van een set bestanden, kunt u ze verwijderen van uw lokale computer of van OneDrive. “
SimonV