Hoe kan mijn tekst verdwijnen in Word Online?

Gisteren hebben wij met een aantal collega's in Word Online gewerkt (ieder een apart bestand). Bij 2 of 3 collega's bleef Word een bug hebben: wel kunnen typen, na een poosje komt er een rond zwart cirkeltje in beeld en zodra die in beeld komt én blijft, wist de enter toets grote delen van de tekst.

Deze collega's hebben een andere Chromebook gepakt, en ook hier bleek het probleem zich voor te doen. Met CTRL+Z of versie geschiedenis was de verloren tekst ook niet meer terug te halen.

Heeft iemand enig idee hoe deze bug op te lossen is?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (1)

De tekst verdwijnt door een bug, waar je zelf weinig aan kunt doen. Hopelijk wordt deze snel opgelost.
Je kunt de fout eventueel melden door op de link 'Help Office verbeteren' rechtsonder op de pagina van de browser te klikken en de vereiste gegevens in het formulier in te vullen.
SimonV
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! Ik hoop op een snelle oplossing :)