Is er een manier om verdwenen medianummers in iTunes in één keer te verwijderen?

Is er een manier om verdwenen/verwijderde nummers in de lijst van iTunes met een (!) ervoor in één keer te verwijderen, zodat je niet de hele mediabibliotheek handmatig hoeft na te lopen?

Picture for question
2 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Dat is niet heel simpel:
1. Zoek de originele bestanden van uw iTunes-bibliotheek
Open iTunes op uw Mac, klik op iTunes > Voorkeuren > Geavanceerd. Daar kunt u de locatie van uw iTunes-bibliotheek op Mac zien.
Stap 2: Verwijder alle nummers in iTunes, maar BEWAAR iTunes-mediabestanden
Selecteer alle nummers in de iTunes-bibliotheek op Mac en verwijder ze.
Klik op "Bestanden behouden". Op deze manier kunt u de koppelingen in iTunes verwijderen, inclusief alle nummers met uitroeptekens. Maar maak u geen zorgen dat u uw originele bestanden kwijtraakt.
Stap 3: Na het verwijderen, sleept u de iTunes Media-map rechtstreeks naar uw iTunes.
Zie:
https://www.instructables.com/How-to-Delete-All-Songs-with-Exclamation-in-Mac-iT/
Plaatje bij antwoord
SimonV