Hoe en waar kan ik een niet-opgeslagen PowerPointbestand vinden?

Ik heb vorige week een PowerPoint gemaakt via een gedownloade template. Deze template kon ik bewerken en ik kon op 'opslaan als' drukken zonder dat er een foutmelding in beeld kwam, maar de PowerPoint heeft zich nooit opgeslagen. Tijdens het opslaan lijkt alles dus prima te verlopen, maar uiteindelijk heeft het nooit iets opgeslagen. Ik heb vandaag dezelfde template gebruikt om te kijken wat er fout zou kunnen gaan, maar ook hier krijg ik bij het opslaan geen foutmelding in beeld en lijkt het gewoon mogelijk om alles op te slaan. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de niet-opgeslagen PowerPoint te vinden?

Dit heb ik al geprobeerd:
- Kijken bij onopgeslagen PowerPoints
- In ieder bestand van de computer kijken of het ergens anders opgeslagen is
- Kijken bij de recentste PowerPoints
- De gedownloade template zelf bekijken omdat het misschien overschreven werd

3 jaar geleden
in: Software
1.2K
ronron1212
3 jaar geleden
Heb je gekeken in de files waar je download terecht komt mogelijk is het daar dus opgeslagen.
TurfGraver
3 jaar geleden
Wellicht zelfs onder de zelfde naam.
Kies anders opslaan als...

Antwoorden (1)

MS Office-applicaties kunnen ook zonder waarschuwing problemen vertonen.
Controleer of er een afbeelding is die de opslagfunctie verstoort. Het is niet ongebruikelijk dat bepaalde typen afbeeldingen dit probleem veroorzaken.
Zie verder hier:
https://www.technipages.com/troubleshooting-powerpoint-not-saving-files
SimonV