Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een grap uithalen door een sigaret bij mijn mond te zetten op een foto, welk software is goed?

Dus ik wil een grap uithalen doormiddel van een foto en daar dan een sigaret bij te bewerken.
Maar nou weet ik natuurlijk dat er heel veel van dat soort programma's zijn maar niet goed zijn.
Welk programma is daar het best voor om zo'n grap uit te halen?

3 jaar geleden
in: Software
1.1K
Sharonves
3 jaar geleden
Photoshop lijkt me, dan moet je gewoon een afbeelding van een sigaret als een png downloaden en dan plaatsen op je foto. Je kan als het goed is een gratis 7 dagen proefperiode krijgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou Adobe Photoshop kunnen gebruiken. Daar kan je met lagen werken en dan kan je dus een foto van je sigaret bovenop de foto van jezelf zetten. Dit kost alleen wel geld als je de originele Photoshop gebruikt, maar daar heb je wel een betere kwaliteit voor terug.

Anders zou je zelfs MS Word kunnen gebruiken. Dan gebruik je een foto van jezelf en een PNG van een sigaret, alleen is de kans groot dat het minder realistisch wordt omdat je een verschil in licht en kleur zult hebben.

Succes!
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding