Waarom kan ik mijn Outlook-melding niet openen?

Ik krijg rechtsonderin (windows 10) via het meldingen tabje een melding van Indeed dat er een nieuwe facature is (binnengekregen via outlook). Maar als ik erop klik dan staat er in outlook: mail niet gevonden.
Andere meldingen van outlook kan ik wel openen. Ook staat indeed niet in de ongewenste gebruikerslijst.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Waarschijn is de mail direct in de spam-map terechtgekomen.
Markeer alert@indeed.com als veilige afzender.
En het e-mailadres van de mail die hopelijk in je spamfolder staat.
SimonV