Ik heb mijn Office-apps per ongeluk verwijderd. Hoe moet ik ze terughalen?

Ik heb perongeluk de office apps verwijderd (PowerPoint,etc…)
Door de computer opnieuw in te stellen
Ik drukte om de bestanden bij te houden maar die zijn allemaal verwijderd
Ik heb een windows 10
Ik heb hier geld voor betaald en zou wel stom zijn om het kwijt te hebben.
Kan iemand me helpen die dit al meegemaakt heeft of een oplossing heeft.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
5.3K

Antwoorden (1)

Als je een abonnementsversie (Office 365) hebt, kun je je aanmelden bij je Office-account op www.office.com/myaccount
en de apps opnieuw installeren.
Voor oudere versies kun je deze opnieuw installeren vanaf cd. Of een back-up downloaden van https://products.office.com/en-us/download-back-up-restore-microsoft-office-products
Je heeft hiervoor natuurlijk wel een productsleutel nodig.
Office 2013 of 2016:
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/download-en-installeer-of-installeer-opnieuw-office-2016-of-office-2013-7c695b06-6d1a-4917-809c-98ce43f86479
Toegevoegd op 14 november 2020 10:00: tekst
SimonV
3 jaar geleden
Utrecht
3 jaar geleden
Ook de andere Office-versies (bijv. 2016 en 2019) zijn via de website te downloaden.
www.office.com
Als je productsleutel niet in de account opgeslagen staat (na inloggen) zal je deze handmatig moeten invoeren.