Hoe krijg ik de woorden van de autocorrectielijst in Word gekopieerd op laptop van mijn zoon?

Jaren geleden ben ik begonnen met redelijk veel voorkomende gecompliceerde woorden in de autocorrectie lijst te zetten, middels de lettergrepen van dat woord.
Als ik in Word "gecompliceerd wil typen, typ ik de lettergrepen gcpc, druk op spatie en dit woord verschijnt.
Inmiddels heb ik van meer dan duizend woorden de lettergrepen van dit woord in mijn Word programma zitten.

Nu wil ik van deze lettergrepen en hun betekenis een kopie aan mijn zoon geven zodat hij zich het werk van het zelf inkloppen kan besparen.
Is dit mogelijk en hoe doe ik dat?

3 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Deze woorden staan in het bestand Custom.dic.
Waarschijnlijk in
C:\Gebruikers\[je loginnaam]\AppData\Roaming\Microsoft\UProof\custom.dic of
C:\Gebruikers\[je loginnaam]\AppData\Roaming\Microsoft\Proof\custom.dic
Kopieer dit bestand dus naar dezelfde locatie op de computer van je zoon.
Voor zover ik heb kunnen nagaan is het custom.dic-bestand van elke Office-versie te gebruiken voor andere versies.
SimonV
3 jaar geleden
Edraket
3 jaar geleden
Dankjewel Simon.
Maar, als ik bij het vergrootglas links onder
C:\Documents and Settings\
intyp dan krijg de melding
C:\Documents and Settings\ is niet toegankelijk "Toegang geweigerd"
Hoe is dit op te lossen?
SimonV
3 jaar geleden
Ik neem aan dat je geen map C:\Gebruikers of C:\Users hebt?
http://sevenbits.nl/probleemoplossing/mappen_niet_te_openen_toegang_geweigerd.html
In dat geval kan het zijn dat je geen eigenaar van de map bent. Die kun je zo worden:
https://www.roospc.nl/vraag-antwoord/take-ownership
Of gebruik het programmaatje Take Ownership.
https://www.raymond.cc/blog/easily-take-ownership-and-grant-full-control-permission-with-winownership/