Kan ik de heading nummers in Excel vervangen door letters?

Zoals in de afbeelding te zien maakt Excel de heading standaard met cijfers: 1.1, 1.1.1, 1.1.1.1, etc.
Graag zou ik het tweede en vierde cijfer vervangen door een letter: 1.a, 1.a.1, 1.a.1.a, etc. Dit zodat het overeenkomt met mijn andere documentatie.

Weet iemand of dit kan en hoe?
*Word in plaats van Excel inderdaad

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.2K
crispy
3 jaar geleden
Weet je zeker dat dit Excel is? Het lijkt heel erg op Word.

Het beste antwoord

Gezien je afbeelding, denk ik dat je Word bedoelt.
Met eigen headingstijlen, kun je nummers op elk niveau aanpassen en ook veranderen in letters.
Zie:
https://www.techrepublic.com/blog/microsoft-office/how-to-link-multilevel-list-levels-to-custom-styles/
Toegevoegd op 02 november 2020 11:18: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV