Kun je een uitgebreide versie van Microsoft Word gebruiken op een Chromebook?

Ik heb al een tijdje een chromebook en werk nu altijd met word 365. Over het algemeen voldoet dit: je kunt offline werken, hebt veel mogelijkheden ext. Maar sommige mogelijkheden missen, zoals je bij een normale versie wel hebt. Is er een mogelijkheid om de normale word versie toch te downloaden?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

Nee, helaas kan dat niet. De versie uit de Chrome Web Store, of de Android applicatie uit de Google Play Store, of de online versie heeft beperkingen.
Je kunt wel gratis een ‘uitgebreide versie van Word’ installeren in de vorm van LibreOffice. Daarmee kun je ook Worddocumenten bewerken. Maar heel simpel is dat niet:
https://libre-software.net/how-to-install-libreoffice-on-ubuntu-linux-mint/
Toegevoegd op 11 oktober 2020 07:49: tekst
SimonV