Kan iemand anders mijn mailadres zien bij het gebruik van MS Teams of Skype?

Als 2 personen gebruik van maken van videobellen kunnen die 2 personen dan elkaars mailadres zien via skype of teams?

3 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Skype: nee. Men ziet je aanwezigheidsstatus, telefoonnummer (als je dit in je Skype-profiel hebt opgenomen) en verjaardag (als je deze in je Skype-profiel hebt opgenomen).

Teams: ja. Hier wordt dan ook over geklaagd door gebruikers.
SimonV