Is er een simpel en gratis Nederlands programma waarmee ik een video op m'n pc kan knippen?

Is er een simpel gratis nederlands programma waar mee ik een video op mn pc kan knippen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Heb je normaliter geen programma voor nodig. Selecteer het tabblad Afspelen en selecteer Video bijsnijden.

Movavi is wel een goed alternatief
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
crispy
3 jaar geleden
Hoezo geen programma voor nodig? Waar vind ik dan het tabblad Afspelen, dat is toch ook in een programma?
Dat kan met Videolan.
https://www.videolan.org/vlc/download-windows.nl.html
Klik op tabblad "Weergeven" en selecteer de "Geadvanceerde Instellingen" optie.
Klik op de rode knop "Opnemen" vanaf de onderkant, speel deze video af tot je het eindpunt hebt bereikt waar je de video wilt splitsen. Vervolgens wordt de gedownloade video opgeslagen en opgeslagen in de map "Mijn Video" op je computer.
Toegevoegd op 16 september 2020 06:41: bron
SimonV