Hoe kan ik een Exel hyperlink in een keer voor een reeks cellen aanpassen?

In mijn Exel 2013 werkt mijn hyperlink niet meer
Het link adres is veranderd als het nu om een gaat was het geen probleem maar dit is bij 350 stuks
Dit is het nu opeens
../AppData/Klanten/Pro%202/Station%20Jade%20Groningen
En dit was het
..\..\..\klanten\Pro%202\Station%20jade%20Groningen
Als ik het eerste gedeelte ../AppData/ verander in dit ..\..\..\ dan doet die het weer
is er een oplossing om dit te veranderen in 1 keer bij alle 350 adressen

3 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

CTRL+H
Ook wel "find and replace" genoemd (ben engelse versie gewend). Zoek en vervang in het Nederlands.
Je kan ook CTRL+F doen (zoekfunctie) en dan naar het volgende tabblad gaan in het zoekvenster gaan.
Als je het goed invoert, kan je op die manier gemakkelijk alles op de juiste manier aanpassen.
Thecis