Welke App geeft ook echt je gezondheid toestand aan?

Ik weet natuurlijk dat er heel veel stappentellers apps zijn.
Maar ik zoek voornamelijk een app die je gezondheid als het ware meet doormiddel van wat je eet en drinkt op een dag zonder al die stappentellers erbij!

3 jaar geleden
in: Software
1.3K
Ritsuka
3 jaar geleden
Je bedoelt een calorietracker?
Alleen je voeding zegt niet alles over je gezondheid.

Antwoorden (1)

Een app die jouw gezondheid aangeeft is er niet. Er zijn verschillende app's die adviseren en/of bewegingen waarnemen, maar een die ook nog weet hoe jouw fysieke gesteldheid is, die is er niet.