Hoe maak je in word voor Mac eindnoten met romeinse cijfers?

Standaard is nl. de 1,2, etc. vorm. Maar hoe zet ik die om?
Ik moet beginnen met 0 maar dat valt niet in te voeren onder invoegen als ik het omzet naar romeinse cijfers. Is er een andere code voor nul?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
3.8K

Antwoorden (1)

Hallo,
Ik heb zelf een Mac maar in een windows omgeving kan het op 2 manieren.
1. klik met je rechtermuisknop in de eindnoot op de nummering. In het snelmenu selecteer je dan Opties voor Notities. In het dialoogvenster kan je bij Nummeren Als Romeinse cijfers selecteren.
2. Via het menu Verwijzingen klik je in de lintgroep Voetnoten op het kleine schuin naar beneden wijzende pijltje. In het dialoogvenster kan je bij Nummeren Als Romeinse cijfers selecteren.