Hoe krijg ik de weergave instellingen van outlook terug zoals vroeger?

Beste

Mijn linkse kolom waarin ik een overzicht heb van mijn postvak in staat niet meer hoe hij standaard stond. Standaard voor mij is naam van de afzender, het onderwerp in het blauw en dan een eerste lijntje. Deze waren dan volgens datum gesorteerd. Daarnaast staat mijn voorbeeld bericht rechts zodat ik het graag heb. Het gaat mij dus over de kolom links (de weergave van mijn binnenkomende mails. Hoe kan ik terug naar het standaardscherm dat outlook aanbiedt? Dank je.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
4.7K

Antwoorden (1)

Sluit Outlook af.
Druk op Windows-toets + R; typ AppData en klik op OK.
Ga naar de volgende map: .. \ Local \ Microsoft \ Outlook, misschien: .. \ Local \ Microsoft \ Office \ Outlook
Hernoem OUTCMD.DAT als OUTCMD.DAT.BAK.
Start Outlook op.
.
Hier staat een andere methode beschreven:
https://www.extendoffice.com/documents/outlook/1898-outlook-rest-to-factory-settings.html
Toegevoegd op 15 mei 2020 07:57: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV