Is het mogelijk om je laptop te updaten?

Ik heb een (professionele) Windows7 laptop.
Is het mogelijk om het te updaten naar windows10?
Ik zag dat nl dat je windows10 online kon kopen.

3 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Als je laptop aan deze vereisten voldoet:
Processor: 1 Ghz of hoger.
RAM (werkgeheugen): 1 GB (voor 32-bit) of 2 GB (voor 64-bit)
Schijfruimte: 16 GB (voor 32-bit) / 20 GB (voor 64-bit)
Videokaart: DirectX 9 of hoger.
Schermresolutie: 800 x 600 pixels of hoger.
Windows 10 professional hier te krijgen voor € 25,-.
https://softwarelicense4u.com/nl/windows-10-professional-oem
Het is ook verstandig om over te gaan naar Windows 10: de ondersteuning voor Windows 7 is op 14 januari 2020 gestopt. Het systeem krijgt nu geen veiligheidsupdates meer.
SimonV
3 jaar geleden
Je kan Windows 7 gratis updaten naar Windows 10 via de Windows 10 update assistant. Je kan deze via de onderstaande link downloaden.De assistent controleert ook direct of je laptop aan de eisen voldoet voordat de installatie begint. In totaal kan het enkele uren duren voordat Windows 10 geïnstalleerd is, dus start dit proces alleen als je zeker weet dat je de laptop een tijd niet hoeft te gebruiken.