Hoe krijg ik de koffiegeur uit toetsenbord, paar keer koffie over laten vallen, maar lucht blijft?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.2K
SentWierda
3 jaar geleden
Een middel dat geldt als een van de beste geurverwijderaars is: koffiedrab. Ook wel koffiedik of koffieprut genoemd. Wie bij Google een van deze woorden intikt, ziet vele resultaten.
Zie verder het antwoord van Amadea.
Probeer uit wat het beste resultaat geeft: zuiveringszout of koffiedrab.

Antwoorden (1)

Om de geur te neutraliseren kun je het toetsenbord een nacht in een gesloten plastic zak met een flinke schep zuiveringszout (baking soda) bewaren. Schud het bord de volgende dag goed uit of ga er met de stofzuiger (met plintenzuiger) overheen.
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Helaas is dat het ook niet,,had dit zelf al gedaan,maar er zit nog steeds de koffielucht in
Jammer maar thnx