Als ik een E-mail wil beantwoorden, wordt de E-mail in map cocepten geplaatst, waarom?

Als ik hem vervolgens wil versturen gebeurt dat niet

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
1.5K
TurfGraver
4 jaar geleden
Zolang je met de mail bezig bent is het een 'concept'.
Amadea
4 jaar geleden
Dan is het uitermate vreemd dat zelf een mail versturen wél lukt, maar reageren op de mail van een ander niét....
Leonz
4 jaar geleden
Of je uitgaande mailserver is niet juist ingesteld?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk omdat U net voor het versturen op 'save' klikt.

Met 'save' plaatst U een mail in de map concepten om hem later verder te bewerken. In geval van een mail hoeft dat niet. De knop 'Versturen' zorgt voor een save in postvak-uit, waarna de mail ook echt verzonden kan worden.
Ozewiezewozewiezewallakristallix