Hoe ontkoppel ik mijn laptop volledig (of apps apart), van mijn hotmail account?

- ik heb onedrive al ontkoppeld en uitgeschakeld.
- ik heb ook al bij instellingen -> email en accounts -> accounts die worden gebruikt door andere apps, het account verwijderd.
- Nu heeft mijn laptop en sommige apps (zoals Office) blijkbaar nog steeds toegang tot mijn hotmail account en onedrive, ook wanneer ik me afgemeld heb in de browser. En dat weet ik doordat er ook een (verborgen) map in zit met "Netwerk (WORKGROUP) > https://d.docs.live.net" als ik daarin een document maak of verwijder, dan gebeurt het zelfde in mijn onedrive terwijl ik dat had ontkoppeld en uitgeschakeld én via de browser onedrive had uitgelogd. En ik weet het ook omdat ik met Word documenten kan opslaan in onedrive, terwijl ik niet aangemeld ben of zou moeten zijn.
- Dus de vraag: hoe kan ik volledig de verbinding tussen mijn hotmail account en mijn laptop of apps apart, verwijderen? Dus niet het account zelf, alleen de toegang van mijn laptop (tenzij ik zelf inlog met bijvoorbeeld een browser) ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100