Bestaat er een Twitch programma voor de pc met inbouwde adblock?

4 jaar geleden
in: Software
1.4K
Ritsuka
4 jaar geleden
Je kunt de Twitch website gebruiken, wat is daar mis mee?
DivineSaturos1
4 jaar geleden
Maar zonder reclame graag.
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik zie geen reclame op Twitch, heb je een subscription?
DivineSaturos1
4 jaar geleden
Nee dat heb ik niet!

Antwoorden (1)

U kunt AdBlock gebruiken om advertenties op Twitch en vergelijkbare sites voor videostreaming te blokkeren.
Er zijn enkele dingen waarmee u rekening moet houden als u AdBlock op Twitch gebruikt: als u Chrome gebruikt, u moet deze functie inschakelen. Om advertenties op Twitch te blokkeren met Chrome, moet u de functie inschakelen op de pagina AdBlock-opties.
Om de functie in te schakelen, selecteert u het tandwielpictogram in uw AdBlock-menu om de pagina Opties te openen. Selecteer onder Algemene opties 'Verbergen van streaming-advertenties op Twitch inschakelen' .
SimonV