Mijn hele pc desktop pagina is veranderd. Hoe doe ik dit terug?

Alles is veranderd bv galerij is ook helemaal anders en Windows home. Hoe doe ik dit terug?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
1.7K
LeonardN
4 jaar geleden
Kan je een afbeelding maken? Het probleem is me onduidelijk/onbekend.
Bedoel je dat je
-bureaublad
-startknop
anders zijn?
En wat bedoel je met galerij?

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is dit te danken aan een update van Windows.
Theoretisch zou het verwijderen van de laatste update moeten helpen.
Klik op “Start –> Instellingen –> Bijwerken en beveiliging”.
Via de link "Geschiedenis van uw updates" weergeven is te zien welke updates zijn geïnstalleerd. Je laatste updates zijn te verwijderen via de link "Installatie van updates ongedaan maken".
Ook te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel "Programma’s en onderdelen", taak "Geïnstalleerde updates weergeven". Rechtermuisklik op de betreffende update, optie Verwijderen.

Als dit niet werkt: bij de Instellingen zie je ook Systeemherstel. Zet het systeem terug naar het tijdstip waarop je nog geen last had van het probleem.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt! .......