Is er een goed werksysteem voor bedrijven?

Ik ben op zoek naar een werksysteem voor bedrjjven waarin je werknemerd uren kan registreren, klanten registreren, facturen maken etc
Bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
4.3K

Antwoorden (3)

Ja, zo’n systeem bestaat.

Hier kun je zelf programma’s vergelijken aan de hand van bedrijfstype (ZZP, MKB etc.), aantal medewerkers en branche:
https://appwiki.nl/urenregistratie

Een ander overzicht: https://www.vergelijk-urenregistratie.nl/
.
Als je googelt op:
beste software urenregistratie
ben je heel wat uurtjes zoet met het lezen van alle informatie...

Het is handig als je je uren- en factureerprogramma kunt koppelen aan een boekhoudprogramma. Zoals bij bijvoorbeeld Afas, Exact, DigiBTW het geval is.
Toegevoegd op 20 december 2019 16:11: tekst
SimonV
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
In exact zit een uren en faxturatieprogramma
Ja dat bestaat. Waar je naar op zoek bent is een ERP systeem, en daar zijn er honderden van omdat bijna elk bedrijf dat groter is dan 5 personen zoiets nodig heeft.
ERP staat voor Enterprise Resource Planning. Een ERP systeem automatiseert en verbindt bedrijfsprocessen binnen een organisatie. Alle gegevens van de verschillende afdelingen worden opgeslagen in een centrale database, waardoor ze altijd voor iedere medewerker inzichtelijk zijn. Een ERP systeem is een tool die zorgt voor een hogere productiviteit binnen de organisatie, doordat veel processen binnen dit informatie- en managementsysteem geautomatiseerd kunnen worden.
4 jaar geleden
Zeker, een ERP-systeem kan dit soort taken vergemakkelijken: https://www.ictportal.nl/onderwerpen/enterprise-resource-planning/erp-systeem
een jaar geleden