Ik heb mijn .PST-bestand geïmporteerd, waarom zie ik mijn agenda-items niet?

Voordat ik mijn pc opnieuw ging installeren heb ik een backup gemaakt van mijn Outlook in de vorm van een .PST-bestand. Na de herinstallatie van Office heb ik mijn mailaccount opnieuw toegevoegd en vervolgens de PST geïmporteerd. Als ik naar mijn agenda in Outlook ga zie ik wel een nummer achter Calendar staan (29), maar alle afspraken e.d. zie ik niet. Doe ik iets verkeerd? Ik gebruik IMAP.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (1)

De meest waarschijnlijke oorzaak is dat de contactpersonen en agenda niet zijn geëxporteerd naar het PST-bestand. Je had bij het exporteren "Submappen opnemen" moeten aanvinken. Maar daarvoor is het nu te laat, vrees ik...

Andere mogelijke oorzaken staan hier beschreven:
https://www.msoutlook.info/question/do-not-risk-losing-your-contacts-and-calendar-when-using-imap
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank voor je reactie. Ik heb niet direct de exportfunctie gebruikt, maar heb via de instellingen de locatie van het gegevensbestand geopend en kwam zo bij de PST terecht. Daar heb ik vervolgens een kopie van gemaakt naar m´n externe harde schijf en dacht zo een volwaardige backup te hebben.