Hoe moet ik de laatste waarde van een dag opnemen in een grafiek?

Ik heb op een dag meerdere grootboekregels. Ik zou graag de laatste regel van een dag op willen nemen als waarde voor een grafiek in Tableau of Excel.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (1)

Dit doe je in Excel in het tabblad "Ontwerpen" onder de button "Gegevens selecteren". Er van uitgaande dat je de grafiek al hebt in Excel, kun je in het popup scherm wat nu verschijnt een bereik selecteren.
Kijk ook eens op youtube, daar staan zoveel .xls filmpjes waar dit haarfijn wordt uitgelegd. Ze doen het dan stap voor stap voor en dat is makkelijker voor je dan het hier vragen lijkt mij. Succes!