Hoe koppel ik een Logitec Universal Folio toetsenbord aan een Android Tablet (huwawei)?

Dit gaat via bluetooth en een koppelcode ofzo??

Alvast bedankt!

4 jaar geleden
in: Software
3.5K

Antwoorden (1)

Dat staat beschreven in de bijgeleverde handleiding, mocht je die niet hebben staat het hier.

Bron: https://www.manualslib.com/manual/1262953/Logitech-Universal-Folio.html?page=53#manual

"Verbinding maken met een andere tablet
1 Zet de toetsenbordcase in de typestand.
2 Zorg dat Bluetooth is ingeschakeld op uw tablet. Selecteer Instellingen >Bluetooth > Aan.
3 Houd het Bluetooth-verbindingsknopje 2 seconden ingedrukt tot het statuslampje blauw knippert:
4 Selecteer 'Universal Folio'in het menu Apparaten.
5 Als uw tablet om een pincodevraagt, voert u deze in met het toetsenbord (niet op uw tablet).Wanneer verbinding tot stand is gebracht,gaat het statuslampje even onafgebroken blauw branden en daarna gaat het weer uit."