Wat is een gemakkelijk , gratis app/programma om een plattegrond van een huis te kunnen maken?

Voor vrienden ben ik op zoek naar een zeer gemakkelijk programma / app , gratis , waar ik een plattegrond van hun appartement zou mee kunnen maken . Het liefste ook in 3d als het kan ... Ze gaan hun appartement zelf verkopen en zijn dus op zoek naar software die kopers kan laten zien hoe hun appartement eruit ziet .... En dat programma zou moeten kunnen draaien met ios 9

4 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Waarom niet een fototoestel? Daarmee is het prima mogelijk om een woning te laten zien, getuige het succes van Funda, NVM etc.etc.

Antwoorden (1)

Misschien is Home Design wat.
https://itunes.apple.com/nl/app/home-design-3d/id463768717?mt=8
Of:
Roomle
roOomy
House Design (eenvoudig)
Toegevoegd op 09 juni 2019 20:27: bron
SimonV