Hoe stel ik een standaard afstand bij Word bij indeling afstand 'voor'?

Bij indeling bij word is de afstand ' voor' opeens steeds nul, dit was eerst niet het geval. Alle documenten die ik nu open hebben geen afstand meer bij het begin van een document. Hoe verander ik dit weer dat er standaard een afstand is. Nu moet ik het steeds handmatig doen en gokken wat de afstand normaal is

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
2.2K

Antwoorden (1)

Bedoel je de kantlijn? Die is bij Word standaard 2,5 centimeter. Daar kun je jouw programma op terugzetten door te klikken op Pagina-indeling, dan links op Marges en daar kiezen voor Normaal.

Of bedoel je een Inspringing of Afstand? Op de bladzijde met de Pagina-indeling staan die twee opties in het midden.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Alles staat op normaal, maar opeens begint de cursor al helemaal bovenin de pagina te typen, terwijl eerst er nog een afstand was.
Amadea
5 jaar geleden
Staat het scherm dan wellicht op Weblay-out? Dat kun je helemaal onderaan rechts zien. Verander dat in Afdrukweergave en je ziet de bladzijde weer zoals gewend.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, dat staat wel gewoon op Afdrukweergave.
Amadea
5 jaar geleden
Dan snap ik nog niet wat er aan de hand is. Misschien kan je een verduidelijkende schermafbeelding bij de vraag plaatsen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb de afbeelding bij de vraag bijgevoegd, excuus als het niet duidelijk was. Ik heb niets aan instellingen veranderd, opeens is het typen helemaal bovenaan de pagina
Amadea
5 jaar geleden
Haal snel nog even je naam weg of streep die door met zwart!
Amadea
5 jaar geleden
Het lijkt er tóch op dat de Bovenmarge op 0 staat en dat je dit bij de Pagina-instelling moet wijzigen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb real life hulp gekregen en het is opgelost! Dank voor de hulp