Wie weet een programma om eenvoudige effecten of animaties te creëren zonder benodigde ervaring?

Ik zoek een programma waarmee je een bestaand logo of bestaande afbeelding mee kan animeren. Bijvoorbeeld druppels water over een logo van een biermerk, of een logo opdelen in kleine blokjes, waarna het blokje voor blokje verschijnt. Etc.
Belangrijk is dat er geen teken/animatie skills voor nodig zijn. Dus moet een soort van lijst zijn met effecten waaruit je kan kiezen, a la het verschijnen van dia’s in powerpoint. Export moet dan een filmpje zijn. Dank!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

probeer dit eens https://www.animaker.com/logo-animation
Probeer mocht dit je niet helpen de link die ik hieronder heb toegevoegd.
Dit is de zoekopdracht waarmee je verder komt. Er zijn genoeg online sites waar je dit kan doen.

Wil je iets heel unieks en moeilijks, dan begint alles met een animatie programma leren. Dit lijkt heel simpel. Maar zonder kennis van een programma kom je nergens ;)

Youtube staat dan vol met zogehete Tutorials voor animeren.
Toegevoegd op 15 maart 2019 15:26: bron, tekst