Mijn Trust speakers geven geen geluid. (Hoe) kan ik dat herstellen?

Het volume van de speakers staat maximaal, de speakers hebben stroom, het lampje op de speakers brandt en ze worden zowel op mijn laptop als telefoon herkend. Ik zie ook het volumebalkje op en neer gaan alsof er iets wordt afgespeeld. Echter komt er geen enkel geluid uit. Zodra ik de speakers eruit haal, krijg ik het geluid van de laptop of telefoon zelf, dus daar werken de geluidskaarten gewoon van. In het configuratiescherm heb ik het ingesteld als standaardapparaat om af te spelen en ook worden de windows systeemgeluiden en de internet geluiden herkend bij de volumeregeling op mijn laptop. Wat kan hier aan de hand zijn en wat zou ik uit kunnen proberen om het te herstellen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
3.3K

Antwoorden (1)

Lijkt mij dat de versterker in het speakersysteem defect is, maar het kan ook in de bedrading zitten. Herstellen zal duurder zijn dan een nieuwe speakerset.