kan men met een tablet Powerpoint presentaties lezen?

volgend jaar wil ik 3 maanden doorheen Thailand trekken met een motor en wil ik mijn laptop niet meesleuren maar wel mijn tablet; naar ik gehoord heb is het echter onmogelijk powerpoints te lezen op een tablet omdat die het programma zoals een powerpoint lezer niet zou kunnen installeren maar is dat ook zo?

5 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als powerpoints niet werkt kunt u altijd de app Google presentaties gebruiken. Dat is hetzelfde idee.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Ik kan op mijn Samsung Galaxy S7 Edge zelfs Powerpoint gebruiken.
Op een goede Samsung tablet kan het dus sowieso, er is een app voor (te downloaden).
Voor iPad is ook de PowerPoint app beschikbaar. Hier wat uitleg over werken ermee: https://computertotaal.nl/artikelen/apple/powerpoint-op-de-ipad/
Toegevoegd op 15 februari 2019 05:31: tekst
Ritsuka
5 jaar geleden
samaiphon
5 jaar geleden
ik vrees dat mijn tablet maar een goedkope is en al enkele jaren oud; misschien alleen mogelijk op de recentere modellen!?
bamibal
5 jaar geleden
Als jouw tablet op Android draait (zoals Samsung en vele andere merken), dan is dat kans groot dat het gewoon kan. Vanuit de playstore kun je Microsoft Powerpoint installeren. Lukt dat niet, dan kun je Google Presentaties proberen. Ook daarmee kun je de meeste powerpoints openen.
Ritsuka
5 jaar geleden
Probeer eens of het te downloaden is in de Playstore