Hoe zet ik op een eenvoudige manier namen en adres in de aanhef van een brief?

Ik heb een excelbestand met de gegevens en verschillende brieven waarin de namen en adressen verwerkt moeten worden.

5 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Dat doe je door eerst het Excelbestand als CSV op te slaan. Daarna kun je namelijk in Word bij Verzendlijsten kiezen voor Afdruk samenvoegen starten en daar Brieven aanklikken. Bij Adressen selecteren gebruik je dan als Bestaande lijst die CSV-lijst.
Amadea
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Jawel hoor, anders kunnen de verschillende adresvelden niet van elkaar worden onderscheiden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In het excelbestand zijn de kolommen de velden en de rijen de records.
Is al lang geleden dat ik het actief gebruikt heb (bij het bestuur van een vereniging) maar het is een fluitje van een cent