Hoe kan ik weer geluid krijgen uit mijn computer?

sinds een paar maanden heb ik geen geluid meer op mijn computer bij het geluidsicoontje staat een rood kruis ik heb de nieuwste driver gedownload van VIA HD Audio Deck dat werkt niet
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Externe speakers kopen misschien
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijder in apparaadbeheer de huidige driver en probeer DriverBooster 6.1 de Free versie en laat die automatisch bij alleen de fabrikant zoeken naar een geschikte driver.
De speakers moeten goed zijn als je maanden geleden niet heb opgemerkt dat ze een voor een stuk gingen.
Je kan ook eerst nog controleren in app.beheer of de driver correct werkt.
of probleemoplosser erop loslaten.