kan ik farming simulator spelen met de volgende eigenschappen?

-Intel HD Graphics
-Intel Core i3-2120 CPU 3.30 Ghz
- 4 gb ram
-windows 10 home
Farming Simulator 19
En als het niet kan wilt u dan ook zeggen waardoor het niet kan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
5.5K
LeonardN
5 jaar geleden
Nee dat zal gok ik niet draaien, niet op enige fatsoenlijke framerate. Kan je een grafische kaart in je systeem zetten?

Antwoorden (1)

Nee, dat gaat niet werken. Als je naar de minimum systeemeisen kijkt dan zie je dat je minimaal een grafische kaart met 2 GB geheugen moet hebben. Weet niet wat je Windowsversie is maar die moet 64 bit zijn.

Je i3 processor en 4 GB intern geheugen zijn ook het absolute minimum qua eisen. Als je een videokaart in je pc plaatst dan zul je de game alleen op de laagste grafische kwaliteit kunnen spelen.