ik heb nu een anderen computer maar ik moet mijn oude bestanden uit de oude computer over zetten hoe?

hoe moet ik dit doen .

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.2K
redhouse
5 jaar geleden
Simpel, gebruik een USB stick.
Programma's overzetten kan in principe niet.

Antwoorden (2)

Dat kan op allerlei manieren.

Snelste is een externe HDD kopen en daar je belangrijke bestanden opzetten en overzetten en weer naar de nieuwe PC overzetten. Daarna hou je de bestanden op de externe HDD zodat je gelijk een back-up hebt. Dus gewoon twee keer je bestanden aanslepen en kopieëren (niet knippen).

Andere methodes zijn overzetten via:
-DVD+R
-SD-kaartje
-Een cloud dienst
-FTP-server
-diskette
-datatape
-e-mail
5 jaar geleden
Sluit ze allebei aan op je netwerk, kabel of wifi, en kopieer de bestanden van de ene computer naar de andere. Eventueel moet je eerst je mappen/schijven delen. Je hoeft dan niets aan te schaffen.

Je kunt ook al je bestanden in een zip-bestand zetten en via WeTransfer naar jezelf sturen.
rose