Bestaat er een middel om een app (op Android) 2 maal te openen?

Om snel te kunnen wisselen tussen 2 onderdelen van een app zou ik graag de app 2 maal openen (zoals in Windows bvb). Is het mogelijk met Samsung Tab? Ik bedoel hier dus niet de split -screen functie.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.3K
SimonV
5 jaar geleden
Op deze ingewikkelde manier kun je een app twee keer installeren en naast elkaar openen:
https://www.guidingtech.com/42743/multiple-instances-app-android/
Ik weet niet of dat de bedoeling is.

Antwoorden (1)

Je kan een multiple account app downloaden. Als je dan op de app op hetzelfde account inlogt, heb je de app 2x geopend.