Ik wou mijn oude acer laptop weer willen gebruiken, maar hij wil niet opstarten?

Als ik hem aandoe, blijft hij de heletijd laden op het scherm van acer (explore beyond limits). Ik kan dan niet doen behalve uitdoen met de uitknop van de laptop? Weet iemand hoe ik het kan oplossen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
2.7K
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
Waarschijnlijk zit je laptop in een zogenaamde boot loop. Zoek op google met deze woorden: "fix boot loop acer laptop" Je krijgt dan best veel opties om dit te repareren. Soms kan een boot loop ook veroorzaakt worden door een niet actuele tijd en datum in de BIOS. (misschien BIOS batterij leeg) Om in the BIOS te komen druk herhaaldelijk op F2 nadat je de laptop aangezet hebt

Antwoorden (1)

Misschien kun je de laptop opstarten in veilige modus. Tijdens het opstarten een van de volgende knoppen herhaaldelijk indrukken.

F2
F7
F8

Als het goed is komt er dan een menu waar je kunt kiezen uit een aantal opties en een van deze opties is het opstarten in veilige modus.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Laptop zit in de POST fase, de opties(alleen F8 is goed) die jij voorstelt komen pas daarna, dus het heeft geen zin om veilige modus voor te stellen.