Waar kan ik software vinden voor mijn printer?

Ik heb een canon inkjet mp520 printer/scanner/kopieer. Sinds ik een nieuwe laptop heb, werkt alles niet meer waar kan ik software vinden om hem weer in gebruik te nemen. Gebruik windows 7.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ben de installatie CD kwijt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Het beste kan je drivers altijd van de originele site downloaden (bron). Kies daar je besturingssysteem en de gewenste taal. Daarna kan je downloaden wat je nodig hebt!

De drivers zijn vermeldt onder de naam MP Drivers. Ze zijn ook beschikbaar voor 64-bit versies van Windows...

Succes ermee!

Toegevoegd na 59 seconden:
De bestanden van de site vervangen de complete installatie-CD en je weet zeker dat het goede en virusvrije bestanden zijn; vandaar de tip om zoveel mogelijk van de site van de fabrikant te halen als het nodig is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank! Ik heb het gedownlod en ga morgen even kijken of de printer het weer doet! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedownload maar de scanner doet het nog steeds niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk moet ik de printer instelling bijwerken? Hij print wel maar dat is alles. Geen idee hoe het moet. Ik dank je voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt dit gedownload: http://software.canon-europe.com/software/0035913.asp?model= ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! mp520swin64101ea24.exe Dank voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord! Ik moest de vraag sluiten ne had nog geen nieuwe reactie van je terug, waarschijnlijk geen tijd. Er waren meer opties bij de antwoorden maar dit is voor mij het meest duidelijke antwoord!

Andere antwoorden (3)

Probeer het hier eens.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of hier.

Toegevoegd na 25 minuten:
Gebruik deze link.Even de code intypen en dan moet het lukken.Sucses!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die -?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord Mayflower! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles goed met kleindochter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,uitstekend,dankjewel Jeanette.
Dit zijn twee goeie downloadsites:
http://www.brothersoft.com/ (Engels)
http://www.tucows.com/ (Nederlands)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://software.canon-europe.com/software/0035869.asp?model=

dit is de driver voor je printer....