weet iemand waarom de microsoft woord spelletjes niet in het nederlads kunnen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
LeonardN
6 jaar geleden
Welke spellen bedoel je precies? geef eens voorbeelden
dudemeister
6 jaar geleden
Ned is een poepvlek op de wereldkaart
economisch niet interessant om dat dus te vertalen

Antwoorden (2)

Dat kan prima, maar dan moet iemand dat wel even maken.

Toegevoegd na 52 seconden:
Elke film KAN in het Nederlands vertaald worden.
Niet elke film IS in het Nederlands vertaald.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zelfde geldt voor spellen/games, maar de kans dat een spel vertaald is is vele malen kleiner.
6 jaar geleden
Nederlandse afzetmarkt is te klein voor op maat gemaakte vertalingen. Je ziet het vooral bij games op PS4, Xbox, iOS, PC het is allemaal Engels/Duits/Frans/Spaans wat de klok slaat. Siri werkt bijvoorbeeld ook nog niet in het Nederlands vanwege deze reden. We zijn te onbeduidend.