is er anno 2018 nog een free youtube downloader gratis te downloaden ?

Heb al enige tijd de gratis basic YTD DOWNloader, maar heb de indruk dat ik sinds dit jaar hiermee niets meer kan downloaden van YouTube.

Wat ik bedoel is video download, m.a.w. zowel klank als beeld, als vb video clips .

Bij voorbaat alvast hartelijk dank

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
58.1K
LeonardN
6 jaar geleden
Geen idee. De meesten gebruiken een website als (net even getest) https://www.onlinevideoconverter.com/nl/video-converter Je geeft de volle youtube link op.
Je kiest MP4
En na een minuut kan je downloaden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hallo LeonardN, Bedankt voor je vlugge reactie. Kan je deze download ook copieeren naar je persoonlijke documenten ? Dit is eigenlijk de bedoeling van mijn vraag. groet amadeus
LeonardN
6 jaar geleden
Ja zeker, moet je wel even je browser instellen dat deze vraag waar je wil downloaden of na het downloaden even het bestand van de downloadmap naar de documenten map slepen. Probeer het maar, dit werkt eender als een programma.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik gebruik al jaren youtube converter, wat volgens mij nog steeds gratis te downloaden is,

Het beste antwoord

ik heb op mijn usb een programma staan genaamd Gemist Downloader....heel handig, je kunt er ook andere source mee downloaden zoals van rtlxl enzo, alvast graag gedaan :D
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deze werkt prima , bedankt.

Andere antwoorden (3)

Ja, er zal er vast nog wel een te vinden zijn die het dan na een paar maanden ook weer begeeft, maar gelukkig zijn er sites die het net zo rap doen:

https://www.onlinevideoconverter.com/nl/video-converter

Je geeft de volle youtube link op.
Je kiest MP4
En na een paar tellen (ligt aan de grote van het filmpje) kan je downloaden.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dag LeonardN, heb een eerste download succesvol kunnen uitvoeren. Echter na een tweede download blokkeerde mijn browser en kreeg ik de melding via telenet virusscanner.
dat mijn laptop was geinfecteerd door 4 virussen Heb onmiddellijk wifi uitgeschakeld en opgeschoond via c-cleaner free. loptop lijkt terug normaal te fuctioneren nu. groet amadeus
zondag
6 jaar geleden
Hoe zit het nou? Kan ik die link nu wel of niet gebruiken?
Ritsuka
6 jaar geleden
Ccleaner is geen programma om virussen en spyware te verwijderen, dus ik zou wel je pc nogt met een fatsoenlijk programma scannen.
LeonardN
6 jaar geleden
Ben net wakker, ga het even onderzoeken.
LeonardN
6 jaar geleden
(...paar downloads later)
Meerdere videos gedownload en meerdere scans van
https://www.avira.com/nl/download/product/avira-free-antivirus en
https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/ gedaan, maar niks kunnen vinden. Ook al deze mensen geven aan dat ze niks hebben kunnen vinden.
https://malwaretips.com/threads/is-onlinevideoconverter-com-safe.68947/ Ccleaner houd je schif idd geordend niet vrij van virussen. @amadeus is dit de virusscanner waar je over spreekt?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-anti-virus/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat klopt, telenet security pack. c cleaner is idd geen virusscanner maar wist wel
tijdelijke internetbestanden , geschiedenis en cookies.
Hiermee was het probleem verholpen. Ik ga opnieuw proberen groet amadeus
LeonardN
6 jaar geleden
Zorg natuurlijk wel dat je een adblocker aan hebt staan of anders niet de reclames aanklikt. Ik ben zeer benieuwd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verschillenden gedownload, geen problemen meer.
Waarschijnlijk had ik een of andere reclame aangeklikt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik krijg nu meldingen van telenet dat deze website is gerapporteerd als schadelijk. De melding krijg ik nadat de conversie is voltooid.
Heb zeker niets aangeklikt. Ik wou onderstaande downloaden https://www.youtube.com/watch?v=3UtAmSw1CLo groet amadeus
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor de moeite +
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat wel vaak een probleem is wanneer je uit een map muziek wil halen dan pakt hij de link niet is mijn idee.
Muziek van de bron gaat vaak wel goed.
De melding komt vaak van de soort reclame die op deze website staat, hou goed in de gaten dat je hier door snel klikken in de problemen komen.
Deze website´s worden vaak gebruikt om data te verzamelen.
Deze werkt prima
www.flvto.biz/nl/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bedankt voor de moeite +
Ja neem firefox en installeer de addon-extensie
youtube download helper
op youtube kanalen zie je dan gewoon een icoontje (rood) onder de video
in de pagina, soms moet je er even op wachten
hier is de link
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/ydh/?src=search
dan klik je er op, iets onder de pijl die erop staat.
en je krijgt HEEL een menu met opties - MP4 / HD / MP3 de hele mikmak
doet het nu gewoon nog steeds 25 april 2019