Waarom kunne n de gebruikers van de gratis Teamviewer ( versie 13) ineens als 'commercieel' gezien worden?

Na 5 minuten ongeveer wordt de connectie ineens verbroken.
Heb al contact gezocht met de support afdeling en ticketnummer, maar nog geen respons helaas.
Zelf gebruik ik TV nooit commercieel maar puur voor buren, enkele vriend en familie en puur op vrijwilligersbasis.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het algoritme om te checken of je commercieel bezig bent, is strenger geworden. Gebruik bij verenigingen en non-profitorganisaties met betaalde werknemers is niet meer toegestaan. Over het algemeen lijkt TeamViewer vrij coulant met klachten om te gaan, de kans bestaat dus dat ze positief op je melding zullen reageren. Je zou kunnen overwegen (tijdelijk) over te gaan op Anydesk. Ontwikkeld door ex-werknemers van TeamViewer. https://anydesk.com/nl/download Ook goede, gratis alternatieven zijn: CloudBerry Remote Assistant https://www.cloudberrylab.com/remote-assistant.aspx RealVNC https://www.realvnc.com/en/ Webex https://www.webex.com/ Als je Chrome gebruikte, had je ook Chrome Remote Desktop kunnen proberen.

Bronnen:
http://www.sysprobs.com/best-teamviewer-al...
https://twitgoo.com/teamviewer-alternatives
https://www.techworm.net/2017/01/top-5-bes...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100