Hoe kan dit? mijn pc valt plotseling uit en herstart dan weer uit zichzelf. Ik moet dan wel weer inloggen. Bijna altijd 's avonds rond19:30 uur.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.4K
fremar
6 jaar geleden
https://www.pc-helpforum.be/topic/50865-pc-valt-spontaan-uit-en-start-opnieuw-op-of-wil-gewoon-niet-opstarten/

Antwoorden (3)

Mogelijk worden om die tijd de updates bijgewerkt. Je kunt die tijd zelf veranderen in de instellingen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je antwoord lijkt mij sterk dat elke avond rond dezelfde tijd een update uitgerold wordt , als je bij bent met de updates dan volgt de volgende vast niet op het zelfde tijdstip, en daarna weer, en weer. Je zou eerder denken aan een scheduled event.
Ik zou eerst eens kijken in de logboeken van windows, daar zul je van zelf tegen komen welke aktie er om die tijd gebeurt. Dat kan een update zijn maar ook een probleem van een externe bron, een fout in de OS of een programma wat je gebruikt.
Open ook je taakbeheer eens en check bij 'bron controle' welke toegangen er allemaal zijn op je pc en welke accounts er allemaal op staan en toegang hebben tot je pc.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als dit fenomeen zich voordoet, nadat je de windows Creators Fall Update hebt gekregen ( windows 1709 ), dan ligt het aan die update. Een oplossing heb ik niet gevonden op internet, dus zul je microsoft hulpdesk moeten contacten