Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan dit? mijn pc valt plotseling uit en herstart dan weer uit zichzelf. Ik moet dan wel weer inloggen. Bijna altijd 's avonds rond19:30 uur.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.4K
fremar
6 jaar geleden
https://www.pc-helpforum.be/topic/50865-pc-valt-spontaan-uit-en-start-opnieuw-op-of-wil-gewoon-niet-opstarten/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mogelijk worden om die tijd de updates bijgewerkt. Je kunt die tijd zelf veranderen in de instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je antwoord lijkt mij sterk dat elke avond rond dezelfde tijd een update uitgerold wordt , als je bij bent met de updates dan volgt de volgende vast niet op het zelfde tijdstip, en daarna weer, en weer. Je zou eerder denken aan een scheduled event.
Ik zou eerst eens kijken in de logboeken van windows, daar zul je van zelf tegen komen welke aktie er om die tijd gebeurt. Dat kan een update zijn maar ook een probleem van een externe bron, een fout in de OS of een programma wat je gebruikt.
Open ook je taakbeheer eens en check bij 'bron controle' welke toegangen er allemaal zijn op je pc en welke accounts er allemaal op staan en toegang hebben tot je pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als dit fenomeen zich voordoet, nadat je de windows Creators Fall Update hebt gekregen ( windows 1709 ), dan ligt het aan die update. Een oplossing heb ik niet gevonden op internet, dus zul je microsoft hulpdesk moeten contacten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding