Kan je foto's die in DropBox zitten bewerken? Zo ja hoe?

Ik wil foto's bijsnijden. Kan dat?

Toegevoegd na 1 week:
Ik heb het zelf opgelost door op mijn tablet in DropBox te kijken. Daar blijk je de foto's wel te kunnen bijsnijden terwijl dat op de pc niet kan. Raar maar waar.

6 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (2)

Je kan ze bewerken door een screenshot te nemen en dan kan je via een bewerkingsapp of galerij bewerken! (Met whatsapp op de telefoon werkt ook)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
zondag
6 jaar geleden
Daarstraks is mij gebleken dat het wel degelijk kan. Niet op de pc maar wel op de tablet. Ik ga dus niet moeilijk doen. (Whatsapp heb ik niet en de min is niet van mij).
Nee.Volgens mij kan je ze niet rechtstreeks vanuit dropbox bewerken.Alleen als je ze tijdenlijk uit dropbox haalt en bewerkt weer terugplaatst.
Zelf haal ik ze dan even uit mijn dropbox en zet ze op mijn GSM,en bewerk ze via mijn GSM om ze vervolgens op te slaan in GSM en zo ook bewerkt en al terug in de dropbox te zetten.
Of dit de juiste manier is weet ik niet maar voor mij werkt het wel.
Suk6 ermee.