Enzo heeft een vlog gemaakt, en ik zag bij thumbnail youtube dat balletje mooi lijn volgt van begin tot en met eind, hoe krijg je dat voor elkaar?

Zie bijlage, en daar zie je balletje mooi van begin tot met eind is gegooid zodat je op het beeld heb dat het lijn met dubbel balletje. En daar gaat mijn vraag over. Een soort boog en je ziet veel balletjes , terwijl met 1 balletje is gegooid.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Hierbij zijn gewoon meerdere frames over elkaar heen geplakt van de actie met het balletje gooien.
Dit kun je makkelijk doen in een programma als Photoshop.
Pak de frames die je wilt hebben, en knip van elke frame alleen het balletje er uit, deze plak je over elkaar heen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat moet nog makkelijker kunnen, ik geloof dat ook er een software is dat heel makkelijker kan. Maar ik weet niet meer precies wat het dat was.