Nou ik heb de update gedaan voor de iPad de 11.0.2 maar ik heb nu dus geen idee hoe je een app moet verwijderen kan iemand helpen?

Mijn app store is dus ook helemaal verandert enzo en k snap er niks van

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Net als in de oude versie kan je nog steeds het icoontje van een app even vasthouden totdat ze gaan wiebelen, en dan op het kruisje drukken om de app te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb ik al geprobeerd hij gaat niet eens wiebelen en dergelijke er komt ook geen kruisje te staan in de hoek vam de app
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Onee laat maar hij is gewoon trager geworden je moet hem heel lang vast houden veel langer dan die vorige
Het is wel moeilijker om in te drukken maar probeer gwn vaak dan lukt het je kan ook naar in stellingen gaan om de app te deleten