Mijn muis leid zijn eigen leven,hoe kan ik dit verhelpen?

Kan niet altijd klikken op iets , of er word iets geopend waar ik niet op geklikt heb

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kijk eens of een andere muis zich meer van jouw handelingen aantrekt. Als een andere muis meer op jou reageert ligt het echt aan de muis en is de gang naar de Mediamuis snel gemaakt. Grote kans op hardwarefalen. Is het er een met een staart, want dat kan ook weleens het probleem zijn. Een draadloze kan weleens zijn signaal missen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sluit je muis op in een hokje en geef hem geen eten meer, dan is zijn eigen leven zo voorbij.
capthavoc
6 jaar geleden
Misschien heb je per ongeluk de muisknoppen omgedraaid voor zeg maar linkshandig gebruik ?
of iets met toegankelijkheid
ook kan je last van een andere controller hebben bv een xbox controller ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
P.S Ik gebruik het touchpad!

Antwoorden (1)

Als het een draadloze muis is kan je dit soms verhelpen door een andere batterij te plaatsen.Bij draadmuis helpt soms de onderkant te reinigen.Ook de ondergrond kan een rol spelen.