Ik heb op de Ipad (ipad mini 2) geen gamecenter meer tussen de apps staan, maar ben wel ingelogt. Hoe kan ik die app weer openen?

Ik speel Clash of Clans en Clash Royale, ben daar ingelogt maar kan niet uitloggen of mijn punten zien, omdat ik de app niet meer heb sinds een update. Mijn broertje met een nieuwere ipad heeft het wel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

De gamecenter app " bestaat " niet meer, misschien is er ook een update voor de game om de missing functies toe te voegen?
alles kan nu vanuit de opties in het spel zelf geregeld worden lijkt mij.
capthavoc