hoe kan ik OS Android installeren op mijn laptop?

Ik wil graag os android op mijn laptop hebben, welke installatie software heb ik hiervoor nodig?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
7K

Het beste antwoord

Je kunt Android op je pc of laptop zetten met Remix OS.

Om te beginnen
Secure Boot voorkomt dat er malware gestart kan worden vóórdat het besturingssysteem geladen wordt. Maar deze verhindert ook het installeren van besturingssystemen die geen UEFI-bootloader hebben.
Om Android te installeren moet je dus eerst Secure Boot uitschakelen.
Kijk je tijdens het opstarten van de pc (op [F8] drukken) in het UEFI-menu. Daar zoek je de optie voor Secure Boot en schakel je die uit.

Er zijn twee manieren om Remix OS te installeren, de eerste is op je Hard Drive en de tweede is op een Flash Drive.
Voor de installatie op je Hard Disk moet je een besturingssysteem hebben van minimaal Windows 7, en een opslagcapaciteit van 8 GB.
Het installeren van Remix OS op je Hard Disk is erg eenvoudig.
Je download het programma:
http://www.jide.com/remixos-for-pc#downloadNow
Daarna open je deze tool en volg je de instructies op het scherm om Remix OS op je Hard Disk te installeren. Daarna reboot je je PC en kun je Remix OS selecteren om mee op te starten.

Toegevoegd na 5 minuten:
Edit: Je download -> Je downloadt.

Wil je enkel apps kunnen draaien: AMI heeft DuOS-M uitgebracht, een applicatie om een volledige Android KitKat 4.4.2 omgeving op je computer te installeren.
DuOS-M gaat een paar stappen verder dan BlueStacks, dat al enkele jaren Android apps onder Windows kon virtualiseren. Waar BlueStacks traag en instabiel werkt en voor vele apps geen hardwarematige ondersteuning kan bieden, laat DuOS-M de virtuele Android-installatie zelfs denken dat er een GPS-chip aanwezig is, ook al heb je die niet in je laptop of tablet zitten. Bovendien biedt het de complete multi-touch ervaring, ondersteuning voor audio, landschaps- en portretmodus schermoriëntatie, 3D-hardwareversnelling, SD-emulatie en een volledig softwarematig toetsenbord.
Download hier: http://amiduos.com
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Duidelijk en doelbewust antwoord, absoluut geen wollig verhaal zoals dat maar al te vaak voor komt