Waar kan ik een Windows 7 kinderscherm-programma vinden? Lees verder alstublieft.

Ik wil op een Windows 7 computer graag een Kinder startscherm zetten, zoals Magic Desktop,maar dan gratis. Weet iemand er een programma voor dat gratis is en goed werkt en mooi vormgegeven is?

Toegevoegd na 1 minuut:
Die laatste 2 punten hoeven niet per se , maar liever wel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wel eens gekeken naar mybee? Is dat wat je bedoeld?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is wat ik bedoel, maar ik heb het nodin op een Windows-7 computer
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wij hebben het op windows7 gehad maar blijkbaar ondersteunt het dat niet meer...?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er staat van niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jammer, meer opties had ik niet.